Page content

article content

Resultaten Personal Training

Yep! Personal training werkt! Na drie maanden trainen met Iris, één van mijn klanten, zijn er al mooie resultaten behaald. Ze voelt zich fitter, beweegt makkelijker en is een aantal kilo’s afgevallen. Geen wonder dat ze elke week met veel plezier komt en voldaan weer naar huis gaat! En haar kracht en conditie is met meer dan 25% toegenomen. Dit meten via de Fitheidstest van MoveMakers.

Elke week trainen we lekker buiten of binnen op een prachtig plekje in Schiedam/Spaanse Polder. De ene week genieten we van een schitterende zonsopgang, de volgende staan we midden in de mist. De andere week trainen we heerlijk binnen. De personal trainer is de stok achter de deur van Iris. Ze komt elke week weer vol enthousiasme trainen. Push ups, sit ups, hardlopen, crosstrainer,

kettlebells, lunges… Ondertussen zijn alle namen haar bekend.

Iris heeft een kantoorbaan en zit heel veel binnen. Het is voor haar heel goed om te bewegen. Buiten trainen betekent ook nog eens gratis Vitamine D opdoen en genieten van de frisse buitenlucht.

Ik vind het ontzettend tof om een bijdrage te leveren aan het welzijn van anderen door middel van sporten. Beweging doet mensen goed; ook de buitenlucht houdt ze vitaal en gezond. Het is echt supermooi om vrouwen weer op de rails te krijgen, zodat ze weer lekker in hun vel zitten. Daarbij heb ik ook nog eens het geluk dat ik heerlijk met ze naar buiten mag en ze in beweging mag brengen. Mijn dank gaat uit naar de vrouwen die het verbeteren van hun welzijn aan mij toevertrouwen!

De intake voor een personal training

Voordat we beginnen neem ik de tijd om uitgebreid jouw wensen, mogelijkheden en beperkingen in kaart te brengen. Welke spieren zijn goed ontwikkeld, en welke minder? Wat is je doel: conditieverbetering, afvallen, of beide? Of wil je bepaalde spieren versterken? Vervolgens kijken we na de eerste personal trainingssessie samen waar we aandacht gaan besteden. We maken gebruik van de eigen ontwikkelde Fitheidstest, zodat resultaten ook goed te meten zijn. Op deze manier blijf jij gemotiveerd!

Resultaat zien betekent meer resultaten bereiken!

Wat doen we tijdens de personal training?

We beginnen altijd met een lekkere warming up. Hierdoor worden de spieren lekker warm, waardoor de kans op blessures aanzienlijk wordt verkleind. Tijdens de trainingen zelf maak ik niet alleen gebruik van zoveel mogelijk  verschillende oefeningen, maar ook van zo veel mogelijk verschillende materialen. Er kan bijvoorbeeld gekozen worden voor een complete workout op de trap, of buikspieroefeningen die zittend en dan weer staand worden uitgevoerd. Wat materialen betreft kun je denken aan bokshandschoenen, of een battle rope vastgebonden aan een lantaarnpaal.

Elke keer motiveer en stimuleer ik je om het beste uit jezelf te halen. Dat kan betekenen dat ik soms niet echt lief en aardig ben, maar bedenk dat het gaat om het bereiken van optimale resultaten! Elke personal trainingssessie duurt 60 minuten en is speciaal op jou afgestemd. Ik bekijk vooral ook welke oefeningen jouw spieren het beste kunnen versterken. Want hoe meer spieren je stimuleert en versterkt tijdens het sporten, hoe meer calorieën je lichaam verbrandt gedurende de rest van de dag.

Heb jij ook interesse in Personal Training MoveMakers – By Lizet en woon je in (de buurt van) Schiedam, Vlaardingen of Rotterdam? Stuur mij een berichtje, ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op!

Fit worden

Personal training is slechts één van de mogelijkheden om fit te worden en weer lekker in je vel te zitten. Er zijn natuurlijk legio andere manieren om aan je fitheid te werken. Wat is jouw persoonlijke favoriet?

 

Comment Section

0 reacties op “Resultaten Personal Training

Plaats een reactie


*